luni, 29 decembrie 2008

Nocturnă în ceață

Afară e un frig sub minus. E noapte, mă uit pe geam, dar, fiind și ceață, nu se vede prea departe. Atmosfera e mai luminoasă ca-n restul anului, probabil și din cauza luminițelor pomilor de iarnă care sclipesc din miile de apartamente ale blocurilor din oraș. Încerc să profit cît mai mult de aceste zile libere, să stau cît mai mult tîrziu în noapte, să citesc niște articole de pe Internet pe care le-am tot amînat, sau să mă uit în niște cărți, sau să recitesc mai serios niște reviste și să conspectez în carnețel. Și să mă culc abia cînd chiar nu mai pot de somn. And, cum cîntă Billie Holiday, "I've got my love to keep me warm". Sînt în concediu de cîteva zile și în sfîrșit pot spune că mă simt odihnit, că stresul s-a evaporat și că tonusul muscular e normal. În fond asta ar trebui să fie zilnic o stare de normalitate.

Niciun comentariu: