sâmbătă, 6 aprilie 2013

Anxietăți în iarna înaintată

Toată săptămîna asta am fost agitat și uneori chiar nervos. Cauzele sînt multiple. În primul rînd viitoarea operație a mamei, care nu știu cînd va avea loc, deocamdată a mai intervenit încă ceva care a făcut s-o amîne, dar bine că totuși, după analize, nu-i chiar așa grav. Oricum, sîntem într-o stare... Asta pe fondul iernii care continuă să se mențină, vremea umedă, rece și vântoasă, care mă face să merg pe stradă cu căciulă, răceala care mi-a revenit și care-mi dă un miros, un damf ciudat, faptul că anul ăsta nu mai primim AIP-ul, tot la servici am avut probleme cu niște calculatoare din rețea. Tot la lucru am fost irascibil, cum să nu fi cînd ai colegi care te întrerup oricînd se împiedică de ceva care necesită un pic de concentrare doar, fără să-și pună mintea cîtuși de puțin la contribuție, neputînd gîndi singuri, cred din cauza exacerbării lucrului folosind metodologii idioate, roboțești, de echipă, și care colegi cred că profită de mine, că-s băiat bun, adică fraier, apoi alți colegi care-s tîmpiți cu școală și care coboară nivelul discuțiilor pînă frizează infantilismul, sper că prostia nu se ia, deși nu-s prea convins de asta, mediul contează totuși. Lucrurile astea m-au făcut iarăși să-mi doresc iarăși plec naibii de acolo, reiterîndu-mi noaptea, stînd în pat, lista de motive pentru care să-mi iau sabaticul. Și a mai fost și tipa aia yuppisto-bucuristă pe care-am întîlnit-o și care m-a îngrețoșat la culme. Apoi mîncarea de regim, aceeași din 24 decembrie și pe care n-o mai suport, pur și simplu n-o mai diger, ca și transpirația în drum spre servici. Azi problemele cu conexiunea WiFi a noii multifunționale pe care mi-am luat-o. Acasă, ai mei se tot ceartă și se ceartă, probabil influențați și de tembeliziunile din țară la care se uită exacerbat de mult. Trebuie să plec în Franța, după Paște, pentru doar trei zile, însă mecanismul birocratic e atît de stufos, avem un soft nou care acoperă aproape tot procesul și pe care nimeni nu-l stăpînește. Plus că nu știu exact ce-o să fac acolo, sau dac-o să iasă cum vreau.

Niciun comentariu: